EKOLOŠKI UČINKOVITE TEHNOLOGIJE
ISTRAŽIVANJE I INOVACIJE
E-TENSE TEHNOLOGIJA
DS Automobiles elektrifikacija
Tehnologija inspirirana Formulom E
E-TENSE VOZILA
PURETECH BENZINSKI MOTORI
Kompaktniji, lakši, snažniji
Benzinski motori PureTech omogućuju vam da kontrolirate potrošnju dok povećavate performanse vašeg DS vozila.
Naši inženjeri uspjeli su postići značajno smanjenje potrošnje goriva smanjenjem veličine i težine naših motora te integracijom inovativnih materijala.
Čišći motori
BLUEHDI MOTORI
Kombinacija učinkovitosti i užitka u vožnji
Tehnologija BlueHDi označava našu ponudu dizelskih motora koji nude sustav kontrole zagađenja najnovije generacije.
Naši 4-cilindrični dizelski motori BlueHDi dostupni su u dvije različite snage: 130 S&S i 180 S&S.
Najnovija generacija sustava kontrole onečišćenja
WLTP POSTUPAK
Realnija potrošnja
WLTP (Worldwide Harmonized Light vehicles Test Procedure) je protokol za odobrenje vozila unutar Europske unije koji specificira novi ciklus ispitivanja i novi postupak za mjerenje potrošnje goriva, emisija CO2 i reguliranih zagađivača iz lakih vozila Lagana vozila = osobni automobili i laka komercijalna vozila vozila < = 3,5 tona u standardiziranim (laboratorijskim) uvjetima.
Protokol WLTP zamjenjuje prethodni postupak odobrenja (NEDC) koji je stupio na snagu 1992. Od rujna 2017. svi novi modeli koji se prvi put stavljaju na tržište odobreni su za WLTP. Od rujna 2018. sva prodana vozila moraju biti odobrena za WLTP. Ovaj novi laboratorijski ispitni protokol bit će dopunjen mjerenjem emisija štetnih tvari u stvarnoj uporabi: Emisija stvarne vožnje (RDE).
Novi WLTP protokol omogućit će potrošačima precizniji uvid u potrošnju goriva i emisije CO2 njihovog vozila.
Što se tiče emisija NOx, vozila DS Automobiles opremljena Euro 6.2 motorima ispunjavaju koeficijent sukladnosti od 1.5 (RDE mjera – Real Driving Emission) koji zahtijevaju propisi Euro 6.
Zahvaljujući promišljenim tehnološkim odabirima primijenjenim u iščekivanju propisa (SCR u dizelu i GPF u benzinu), naša su vozila već WLTP homologirana (obavezno za sva privatna vozila od rujna 2018.) što je bliže stvarnoj upotrebi klijenata.
Klijent je u središtu naših briga. To je razlog zašto smo uvijek podržavali implementaciju postupaka koji predstavljaju upotrebu korisnika i zašto nastojimo predvidjeti nove protokole kako bismo ostali na tehnološkom čelu.
Kao dokaz naše transparentnosti, na našim stranicama objavljujemo potrošnju naših modela od 2016. i njihove emisije NOx od ožujka 2018. u stvarnim uvjetima uporabe, prema protokolu razvijenom s nevladinim organizacijama (T&E i FNE) i certificiranom od strane organizacije treće strane (nezavisni Bureau Veritas).
Promjene standardnih ispitnih postupaka
- Mjerenje emisija kako bi se razmotrile prilagodbe pojedinim vozilima
- Povećanje prijeđene udaljenosti tijekom ciklusa
- Ispitivanja provedena pri većim brzinama
- Realističniji način vožnje
- Dulje vrijeme ciklusa
Novi postupak WLTP posebno ima za cilj osigurati bolju reprezentativnost stvarnih uvjeta uporabe vozila i njihovih trenutnih tehnologija tijekom homologacije. Definira strože ispitne uvjete i dinamičniji profil vožnje od prethodnog NEDC ciklusa razvijenog 90-ih. Njegova se konstrukcija temeljila na stvarnim podacima o vožnji dok se NEDC temeljio na profilima vožnje.
WLTP također daje preciznije vrijednosti jer uzima u obzir specifikacije svakog vozila uključujući svu njegovu dodatnu opremu, koja može imati značajan utjecaj na potrošnju goriva i emisiju CO2. WLTP vrijednosti su, u nekim slučajevima, veće od NEDC vrijednosti za isti automobil. To ne znači da su performanse potrošnje goriva degradirane, to je jednostavno novo mjerenje temeljeno na rigoroznijem, dužem referentnom sustavu, čime se bolje odražava trenutna upotreba vozila.
NEDC | WLTP | |
---|---|---|
Ispitni ciklus | Jedan ciklus ispitivanja | Dinamički ciklus više predstavlja stvarne uvjete vožnje |
Vrijeme ciklusa | 20 minuta | 30 minuta |
Prijeđena udaljenost u ciklusu | 11 kilometara | 23,25 kilometara |
Faze vožnje | 2 faze, 66% gradske vožnje i 34% ruralne vožnje | 4 dinamičnije faze, 52% gradske vožnje i 48% ruralne vožnje |
Prosječna brzina | 34 km/h | 46,5 km/h |
Najveća brzina | 120 km/h | 131 km/h |
Utjecaj pojedinih opcija | NEDC ne uzima u obzir utjecaj na emisiju CO2 i energetsku učinkovitost | Uzete su u obzir dodatne značajke (koje mogu varirati ovisno o modelu). |
Mijenjanje brzina | Fiksne promjene brzina | Putne točke izračunate za svako vozilo |
Testne temperature | Mjerenja obavljena između 20 i 30°C | Ispitivanja provedena na 23°C, CO2 korigirani na 14°C |
EMISIJE STVARNE VOŽNJE
Od rujna 2018., uz homologacijski protokol WLTP, svi će proizvođači morati mjeriti stvarne emisije štetnih plinova (RDE) svojih modela svih vozila koja se prodaju unutar EU, te u Švicarskoj, Turskoj, Norveškoj, Lihtenštajnu, Izraelu i Irskoj.
Tijekom ovih RDE testova, emisije štetnih tvari kao što su dušikovi oksidi (NOx) i fine čestice mjere se na otvorenoj cesti radi realističnijih informacija.
WLTP je kratica za "Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure".
Ovo je nova ispitna procedura koja pruža realističniju analizu potrošnje goriva i emisije CO2 vozila. Od rujna 2018. sva vozila koja su prvi put registrirana morat će imati WLTP certifikat. Protokol WLTP postupno će zamijeniti stari NEDC (New European Driving Cycle) postupak.
Potrošnja vozila i emisije uvijek ovise o stilu vožnje svake osobe, zbog čega je velika količina podataka prikupljenih diljem svijeta prikupljena za WLTP standard. Ovi podaci korišteni su za definiranje četiri reprezentativne faze s četiri prosječne brzine: niska, srednja, visoka i vrlo visoka.
Tijekom svake od ovih faza mjere se različite situacije (kočenje, ubrzanje, zaustavljanje) na različite načine kako bi se odražavale svakodnevne situacije u vožnji. Kombinacija ovih faza rezultira onim što je poznato kao "ciklus vožnje".
Potrošnja goriva prikazana je za četiri različite situacije u vožnji, s ukupnom kombiniranom vrijednošću za benzinska, dizelska, hibridna i plug-in hibridna vozila.
Stupanje na snagu WLTP protokola znači da potrošnja goriva i emisije CO2 navedene u opisu vozila točnije odražavaju vrijednosti emitirane u stvarnoj situaciji vožnje.
WLTP postupak uzimajući u obzir pojedinačne opcije (npr. zimske gume ili stakleni krov), omogućuje dobivanje realnijih vrijednosti na temelju točne konfiguracije vašeg vozila.
Realnije vrijednosti naravno znače da će vozila opremljena motorom s unutarnjim izgaranjem pokazati veću potrošnju goriva i vrijednosti emisija, dok će električna vozila (uključujući plug-in hibride) pokazati smanjeni domet. To također može dovesti do povećanja broja vozila pogođenih porezom na CO2. Međutim, vozila s certifikatom WLTP ostat će oporezovana na osnovici koju je utvrdio NEDC. Kratkoročno se dakle sustavi oporezivanja temeljeni na emisiji CO2 neće mijenjati.
RDE je kratica za "Real Driving Emissions". Ovo je novi postupak koji omogućuje mjerenje emisija onečišćujućih tvari kao što su dušikovi oksidi (NOx) i fine čestice.
Kao što im ime govori, RDE se mjere na otvorenoj cesti u stvarnim uvjetima vožnje, a ne u laboratoriju. Ta se mjerenja ostvaruju pomoću pametnog uređaja pod nazivom PEMS (Portable Emissions Measurement System) pričvršćenog na stražnji dio vozila tijekom testa.
Euro 6 je standard koji je trenutno na snazi i koji postavlja ograničenja za onečišćujuće emisije. Definira maksimalne vrijednosti za emisije čestica i dušikovih oksida niže od prethodnog euro 5 standarda.
Od rujna 2018. standard Euro 6 ulazi u drugu fazu: standard Euro 6.2, zahtijeva još niže granice od prethodnog koraka u pogledu emisija čestica za vozila opremljena benzinskim motorima.