DS 9 dizajniran je tako da svaki putnik uživa istu razinu udobnosti. Prednja i stražnja sjedala s funkcijom grijanja, hlađenja i masaže. Interijer, izrađen do najsitnijih detalja, nadopunjuje presvlaka Alcantara®.
Lounge naslon za ruke na stražnjim sjedalima, presvučen je Nappa kožom, s prostorom za odlaganje, opremljen USB priključkom i tipkama za kontrolu masaže sjedala.
Impresionirat će vas ljepota materijala koji prekrivaju unutrašnjost modela DS 9, posebno kožni dijelovi na ploči s instrumentima i upravljaču.
Lansiranjem DS 9, naši su stručnjaci razvili potpuno novi koncept zvučne udobnosti. Uz višeslojno staklo sa zvučno izoliranom folijom, ima i tijelo izrađeno od tehnologije zavarivanja-lijepljenja i uklanjanja vibracija, što stvara miran i bezbrižan ambijent u unutrašnjosti. Ovo istinsko remek-djelo dodatno naglašava čist zvuk koji reproduciraju Hi-Fi FOCAL Electra® sustav i njegovih 14 zvučnika.
Inovativni sustav koji radi pri brzinama do 180 km/h * precizno postavlja vaše vozilo u traku zahvaljujući sustavu pomoći zadržavanja vozila u traci. Prilagodljivi tempomat sa Stop & Go funkcijom automatski prilagođava brzinu kako bi održao sigurnu udaljenost od vozila ispred vas. U usporenom prometu DS DRIVE ASSIST također upravlja fazama zaustavljanja i ponovnog pokretanja vozila.
* Ovisno o važećem zakonu u zemlji.
Sustav DS NIGHT VISION vozaču pruža optimalnu vidljivost noću. Na ukrasnoj maski instalirana je infracrvena kamera koja otkriva pješake i životinje na cesti do udaljenosti od 100 m. Vozač promatra cestu na digitalnoj ploči s instrumentima, a opasnosti se najprije prikazuju žutom, a zatim crvenom bojom, ovisno o razini kritičnosti. Na temelju ovog upozorenja vozač može unaprijed predvidjeti situaciju i reagirati na vrijeme.
Pravna obavijest
¹ Navedene vrijednosti potrošnje goriva, emisija CO₂ i dometa u skladu su s WLTP ispitnim postupkom na temelju kojeg su nova vozila odobrena od 1. rujna 2018. Ovaj WLTP postupak zamjenjuje Europski ciklus (NEDC), koji je bio ispitni postupak korišteni ranije. Kako su uvjeti ispitivanja realističniji, potrošnja goriva i emisije CO₂ izmjerene prema WLTP postupku su u mnogim slučajevima veće od onih izmjerenih prema NEDC postupku. Potrošnja goriva, emisije CO₂ i vrijednosti dometa mogu varirati ovisno o stvarnim uvjetima uporabe i različitim čimbenicima kao što su: učestalost punjenja, stil vožnje, brzina, specifična oprema, opcije, vrste guma, vanjska temperatura i klimatizacija u vozilu. Za više informacija posjetite DS Automobiles prodajno mjesto.